BluePink XHost |
Oferim servicii de instalare, configurare si monitorizare servere linux (router, firewall, dns, web, email, baze de date, aplicatii, server de backup, domain controller, share de retea) de la 50 eur / instalare. Pentru detalii accesati site-ul BluePink. |
De ce preferam hybridele?De ce nu?
Pamantul incepe deja sa se "ingreuneze" de atata poluare si cu totii stim ca aceasta poate fi evitata.Este de ajuns ca fiecare dintre noi macar odata pe saptamana sa mearga la servici,la facultate sau la scoala fara masina.Noi suntem de parere ca atunci cand vrei reusesti.
Un vehicul hibrid este un vehicul care poate funcționa cu mai mult decât un tip de energie. Cel mai adesea termenul se folosește pentru vehiculele echipate atât cu motoare electrice cât și cu motoare pe combustie.
Stim de altfel ca masinile hybrid/electrice nu sunt atat de accesibile ca cele pe motorina sau pe benzina,dar stim ca sunt mult mai economice.V-ati pus vreodata intrebarea:economia unei masini hybrid/electrica este mai mare decat diferenta de pret dintre ea si una pe carburant?
Ei bine daca nu v-ati intrebat asta pana acum probabil ca acum va ganditi la raspuns si sunteti oarecum in dubiu.Raspunsul este da.
Multi dintre noi atunci cand isi cumpara o masina,fie ea hybrid,electrica,pe benzina sau pe motorina tindem sa luam ceva mai bun pentru a o tine o perioada destul de lunga.
O masina nu o putem clasa in categoria hainelor.Stim cu totii ca o camasa o cumperi,o schimbi dar o masina?cu o masina este mai greu.
Principalul motiv pentru începerea producției de hibrizi pentru pasageri a fost cererea de pe piață pentru astfel de autoturisme cauzată de prețurile ridicate la petrol și îmbunătățirea constantă a cerințelor de performanță de mediu pentru vehicule. În același timp îmbunătățirea tehnologiei și a stimulentelor fiscale, producția de autovehicule hibride sunt în unele cazuri, chiar mai ieftine decât vehiculele obișnuite. În unele țări, proprietarii de hibrizi sunt scutiți de taxa de drum și nu plăteasc pentru parcare municipală. Utilizarea de vehicule electrice, în ciuda multor avantaje are și dezavantaje.
Toyota conduce în numărul de hibrizi și în mod activ din 1997, cu modificarile la o mașina de serie convențională Prius, Lexus cu seria RX400h, și mașina de lux - Lexus LS. În 2006 în lume sau vândut mai mult de o jumătate de milion de hibrizi Prius. Tehnologia hibrid Toyota HSD a fost licențiat de Ford (Escape Hybrid), Nissan (Altima Hybrid). Producția in masă de automobile hibride este limitat de deficitul bateriilor de nichel-metal hidrură. În 2006, Japonia a vândut 90,410 de vehicule hibride, ceea ce este cu 47,6% mai mult decât în 2005. In 2007, vanzarile de aceste vehicule în SUA au crescut cu 38% față de anul 2006. Masinile hibrid in Statele Unite ocupă 2,15% din piața automobilelor noi. In total în 2007 în SUA au fost vandute aproximativ 350.000 de vehicule hibrid (excl. vânzări pe profit GM). Astfel din 1999 până în 2007 în SUA au fost vândute 1002000 de mașini hibrid.
Toyota a anunțat intenția de a crește în 2007, producția de vehicule hibride de până la 900 mii anual și până în 2012 de a se axa exclusiv pentru producția de hibrizi.
Londra după 2012 va cumpăra numai autobuze hibrid. Vor fi comandate 5000 autobuze hibride anual.Compania "Walmart" a achiziționat deja mai multe mii de hibrid "Peterbilt".